Правила за играње школице у основној верзији:
1.    Нацртајте кредом поља школице с бројевима од 1 до 10, а на паркету то можете  урадити лепљивом траком
2.    Баците каменчић или неки други маркер на први квадрат. Падне ли маркер на линију или ван ње, ви губите и препуштате своје место следећем играчу
3.    Скочите једном ногом на први празан квадрат и затим на сваки следећи празан квадрат
4.    На квадратима који стоје један поред другога (4 и 5 или 7 и 8), скочите с обе ноге
5.    На броју 10, скочите с обе ноге, окрените се на исти начин те крените скачући према старту.
6.    Када дођете до квадарата с маркером, покупите га, и даље стојећи на једној нози, и завршите круг
7.    Ако сте успели све без грешке, предајте маркер следећем играчу. Следећи пут кад сте на реду, баците маркер на следећи број
8.    Погрешите ли током свог круга, или промашите квадрат или маркер, губите ред и морате поновити исти број када дођете поново на ред. Ко год да први стигне до броја 10, побеђује.





Ако немате вијачу снађите се као Павле








Покренимо нашу децу-  пилот пројекат који је покренуло Министарство просвете, науке и технолошког развоја у сарадњи са Српским савезом професора физичког васпитања и спорта, а под покровитељством компаније ,,Књаз Милош''.


ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ВАСПИТАЊЕ

 

ИСХОДИ

 

По завршетку разреда ученик ће бити у стању да:

 

1.      примени једноставне, двоставне општеприпремне вежбе (вежбе обликовања);

2.      правилно изведе вежбе, разноврсна природна и изведена кретања;

3.      комбинује и користи усвојене моторичке вештине у игри и у свакодневном животу;

4.      одржава равнотежу у различитим кретањима;

5.      разликује правилно од неправилног држања тела и правилно држи тело;

6.      примењује правилну технику дисања приликом вежбања;

7.      изведе кретања, вежбе и

8.      кратке саставе уз музичку пратњу;

9.      игра дечји и народни плес;

10.  користи основну терминологију вежбања;

11.  поштује правила понашања на просторима за вежбање;

12.  поштује мере безбедности током вежбања;

13.  одговорно се односи према објектима, справама и реквизитима у просторима за вежбање;

14.  поштује правила игре;

15.  навија фер и бодри учеснике у игри;

16.  прихвати сопствену победу и пораз;

17.  уредно одлаже своје ствари пре и након вежбања;

     18.  наведе делове свога тела и препозна њихову улогу

19.  уочи промену у расту код себе и других;

20.  уочи разлику између здравог и болесног стања;

21.  примењује здравствено-хигијенске мере пре, у току и након вежбања;

22.  одржава личну хигијену;

23.  учествује у одржавању простора у коме живи и борави;

24.  схвати значај коришћења воћа у исхрани;

25.  правилно се понаша за столом.